A PlanDoc tervkezelő és dokumentummenedzsment rendszer kifejezetten építőipari beruházások tömeges terv- és projektdokumentációjának kezelésére, rendszerezésére és megosztására szolgál. A rendszer több felhasználós működtetése lehetővé teszi, hogy a tervek feltöltéséről, jóváhagyási folyamatáról, valamint érvényességek visszavonásairól email-es értesítést kapjanak a felhasználók az egyedi jogosultságaiknak megfelelően. A PlanDoc rendszer felépítése, testreszabhatósága lehetővé teszi egy cég összes projektjének kezelését, akár munkaszámonként, akár különböző szervezeti egységenként, de a jogosultsági rendszernek köszönhetően konzorciumi tagok vagy külső tervszolgáltatók (pl.: tervezők, kivitelezők, beruházók, hatóságok) részére is hatékony tervkezelést valósít meg.
A tömeges tervfeltöltési funkció és az innovatív, egyedülálló megoldásnak számító kódprofil (más néven: kódsablon) eljárás a terveket feltöltő felhasználóknak lehetővé teszi, hogy akár ömlesztve egy mappában lévő fájlokat úgy töltsön fel, hogy a PlanDoc rendszer automatikusan azokat felismeri, elnevezi és elhelyezi a koncepciók alapján felépített, szabályozott mapparendszerbe. Így a rendszer például projektenként, azon belül épületenként, szintenként, majd szakáganként elhelyezi a terveket, úgy, hogy a feltöltőnek csak egy gombot kellett megnyomni. Kiknek ajánljuk? Mindenkinek, akik a tervszolgáltatással vagy dokumentációmenedzsmenttel kapcsolatosan valamelyik szerepkörben résztvevője a projektek megvalósításának.
- Tervezőknek azért javasoljuk, mert rendszerben, egységes és nyomon követhető tervszámozásban tudják a terveket szolgáltatni, valamint egyszerű és gyors feltöltésnek köszönhetően magas színvonalú szolgáltatást nyújtanak az Ügyfeleik részére. Mindig aktuális, a jóváhagyásoknak megfelelő tervekről tudnak listákat készíteni, illetve az átadásokhoz kapcsolódó dokumentációk is gyorsan elkészíthetők.
- Kivitelezőknek azért ajánljuk, mert rendszerezi a tervdokumentációkat, rendet tesz és egy átlátható, dokumentált rendszerként továbbítja a saját erőforrások és az alvállalkozók felé az információkat. A kivitelezés előkészítésénél, magánál a kivitelezésnél is hatékony segítséget nyújt, sőt a tervátadásnál, archiválásnál is konkrétan mérhető előnyt jelent a cégek számára. Az alvállalkozók részére pedig gyors információelérés tesz lehetővé, mely jelentős mértékben csökkenti, akár megszünteti az emberi hiba lehetőségét.
- Beruházók és bonyolítók részére kiemelten fontos a sokszereplős projekt megvalósításának hatékonysága, amelyben az információáramlás nehézségei jelentős problémának számítanak. Ezért a PlanDoc rendszer már a fent említettek alapján is hatékonyan - a komplex tervszolgáltatás szintjén CDE (Common Data Environment) rendszerként - segíti elő a projekt céljának sikeres elérését.
- Üzemeltetők, hatóságok, önkormányzatok részére pedig a tervellenőrzés, a különböző tervszolgáltatások adminisztrálását, valamint a projekt megvalósítása alatt a dokumentációk kezelését, tárolását és archiválását segíti elő, mely különböző támogatású projektek esetében minőségbiztosítási szempontból kiemelt előnyként jelentkezik.
A PlanDoc rendszer hatékony üzemeltetésének eléréséhez a program megvásárlásához, illetve szolgáltatásához kapcsolódik egy rendszer bevezetési tanácsadás is, mely speciális módszertan alapján történik.
Legfontosabb előnyök:- Egyedi, tetszőleges struktúrakezelés
- projekt - dokumentum mappastruktúra, mint például:Cégek \ Leányvállalatok \ Divíziók \ Projektek \ Tervfajták \ Tervek projektenként
- automatikus struktúralétrehozó algoritmus:"Ha a tervrajz a fának a levele, a mappa struktúra a fának a törzse, akkor az ágak automatikusan létrejönnek a fájlok nevéből." Például:Törzs: direkció vagy leányvállalatokÁgak: munkaszám / szakágak / tervfajták (ez mind automatikusan jön létre)Levél: tervfájl
- kötegelt tervfelvitel
- több fájl együttes feltöltése
- mappában található összes fájl feltöltése a mappa kiválasztásával
- rossz fájlok automatikus kiszűrése feltöltés előtt
- többnyelvű projektkezelés
- különleges, komplex jogosultsági rendszer
- összefűzött pdf fájlok automatikus generálása tervfájlokból
- BIM fájlok és információmenedzsment támogatása (pl, ifc fájlok)
- több formátumú tervfájl tervdokumentációként történő kezelése (pdf, pdfa, dwg, …)
- automatikus tervelnevezés és felismerés
- automatikus tervlisták és tervjegyzékek elkészítése, nyomtatása
- tervek előéletének prezentálása, fedvénytervek kezelése
- tervjóváhagyási folyamatok, státuszok kezelése
- automatikus változásértesítés a projekt szereplői számára
- gyors szűrési és keresési lehetőség a tervek között
- megjegyzések, észrevételek kezelése